Content met waarde
Je hebt het vast wel eens meegemaakt, je voelt de druk om iets te posten, te bloggen of te delen. Maar geen inspiratie, dus verval je in een post die eigenlijk nergens over gaat. Als het gaat om content, maakt het niet uit in welke fase van de customer journey jouw ideale klant zit, het moet waarde hebben als het wil raken.
Goede content raakt, slecht content raakt kant noch wal.
Het enige lastige is wel dat je dit zelf moet ondervinden, welke content raakt, welke niet.
Zo merkten wij onlangs dan onze persoonlijke beslommering / overpeinzingen op Linkedin meer losmaakt dan kennis die wij delen. Maar we horen ook terug dat veel mensen inspiratie halen uit onze content, alleen is het bereik minder. Dus maken we een combinatie van beiden. Maar we delen alleen persoonlijke overwegingen als dit ook echt uit ons hart komt en waarde toevoegt.
Heb je geen inspiratie, no worries, probeer het de volgende keer weer. Bedenk hoe je jouw inspiratie kunt ‘aansteken’ en post anders lekker wel die kantoorhond, wellicht is jouw ideale klant een groot hondenliefhebber.
Een contentstrategie waarmee je gevonden wordt door de ideale klant
Download onze whitepaper over het opzetten van een contentstrategie waarmee je gevonden wordt.
Vraag hem hier aan