Leadgeneratie

Leads in je mailbox

Het gaat eigenlijk altijd goed met de sales. Via je netwerk krijg je regelmatig aanvragen, maar net niet genoeg om grote stappen te maken. Eigenlijk wil je het netwerk van je netwerk bereiken, of mensen die jou nog niet kennen. Maar moet je dan gewoon maar mensen gaan bellen of ze uit het niets een mail sturen?

Je weet dat leadgeneratie bestaat met advertenties, mailfunnels en leadnurturing. Maar hoe werkt dat precies en hoe begin je hiermee?

Wil je jouw mailbox openen en lezen dat er nieuwe leads zijn die je op kunt volgen? Wil je dat dit proces doorgaat, ook als je er een weekje niet bent? Begin dan met automatische leadgeneratie.

Spreek je ideale klant aan

Weet jij precies wat er leeft bij jouw ideale klant? Speel dan in op deze behoefte op de juiste kanalen en maak ze nieuwsgierig naar jouw oplossing. 

Automatiseer je leadfunnel

Zorg dat je leadgeneratie altijd doorloopt door marketing automation in te zetten. Is een lead erg betrokken bij jouw mails en andere touchpoints, dan zie je dit meteen en kun je de lead opvolgen. 

Ik wil beginnen met leadgeneratie

Prijs op aanvraag

Dit wil ik

Wat hoort er bij leadgeneratie:

  • Triggers speciaal voor jouw ideale klant.
  • Inrichten en bijhouden van ads.
  • Inrichten en optimaliseren van marketingautomation.
  • Converterende emails.
  • Eventueel website optimalisatie.
  • Andere zaken die horen bij leadgeneratie.

 

 

Onze aanpak

1

Wat is de huidige situatie

We bekijken de status van jouw kanalen en tooling. Daarnaast maken we de outlines voor een leadcampagne voor jouw ideale klant.
2

Contentcreatie

We creëren alle content de nodig is voor de campagne. Denk aan weggevers, salespagina's en emailfunnels.
3

Inrichten van ads en automation

Alle ads worden ingericht en de marketing automation wordt zo ingericht dat je makkelijk ziet welke leads opgevolgd moeten worden.
4

Analyseren en optimaliseren

De campagne wordt geanalyseerd en geoptimaliseerd, zodat het resultaat en de leads steeds beter worden.

Wat zijn de voordelen van het laten opzetten van leadgeneratie?

Je hoeft zelf niet alles te leren over content, ads en funnels

Je maakt gebruik van onze ervaring op dit gebied

Jouw marketing- en salespipeline wordt ingericht voor campagnes

Als je leadgeneratie staat, kun je het vaker inzetten

Mits koptelefoon

Leadgeneratie voor IT-bedrijven

  1. Het bepalen van je ideale klant.
  2. De juiste kanalen bepalen.
  3. Een leadcampagne opzetten en inrichten.
  4. Analyseren en optimaliseren van de campagne.

 

Hoe je hiermee moet beginnen?

Recente posts over leadgeneratie

Filter

Dit gebeurt ons ook

We hebben het aan den lijve ondervonden, soms loopt het allemaal even anders. Nu denk…

Waarom zie ik zoveel whitepapers voorbijkomen?

Waarom whitepapers? Een website is een landingsplaats. Deze kun je inrichten met mooie foto’s en…

Reken je rijk

Het is heerlijk om te dromen! Van dat prachtige kantoor, een verdubbeling van klanten en…