Het is heerlijk om te dromen!
Van dat prachtige kantoor, een verdubbeling van klanten en een verdubbeling van medewerkers. Twee of drie keer zoveel projecten, een heleboel licenties die je hebt verkocht. Leuk om over na te denken.
Je rekent jezelf al rijk…..
Kijk naar de cijfers
Wij zijn gek op cijfers, dus wij krabbelen rustig mee met jouw droom. Wat kost dat eigenlijk dat prachtige kantoor, wat kost het om jouw team te verdubbelen en wat levert een verdubbeling van projecten eigenlijk op?
Als je twee keer zoveel mensen hebt, heb je dan meer overhead door bijvoorbeeld staffuncties? En hoeveel sales inzet heb je nodig voor twee keer zoveel projecten?
Cijfers in leadgeneratie
Eigenlijk doen we hetzelfde met het opzetten van een leadfunnel. We stellen een doel en kijken dan wat we nodig hebben om dit te bereiken. We maken een hypothese, testen, duiken in de cijfers die we verzamelen en kunnen zo de volgende stappen bepalen. Welke kanalen leveren waardevolle leads op? Wat kost een lead? Of wat heb je er voor over? In veel gevallen gaat het niet over volume, maar kwaliteit.
Dus voordat je jezelf rijk rekent na het online zetten van een whitepaper. Vergeet niet te rekenen met alle andere zaken die je nodig hebt voor leadgeneratie.
Wij helpen je op weg
Omdat wij altijd aan het rekenen zijn, helpen we je graag op weg. Wil jij bespreken wat leadgeneratie voor jouw bedrijf betekent en waar je aan moet denken. Plan dan een gratis adviesgesprek van ca. 30 minuten.
Wil jij met jouw leadgeneratie aan de slag?
Download onze whitepaper over leadgeneratie in de IT.
Vraag hem hier aan