Skip to main content

Zet nog eens op papier wat de visie is van jouw organisatie.

Natuurlijk, je weet best wel wat jouw organisatie doet, maar zet nog eens op papier wat de visie is van jouw organisatie. Wat is jullie missie, waar staan jullie elke dag voor op?

Waarom?
Het helpt je elke dag scherpe keuzes te maken.
Als je in een oogopslag weet wie je bent en waar je voor staat, kun je dit continu als meetlat gebruiken. Je kunt jezelf continu de vraag stellen:

  • Past deze opdracht bij mij? 
  • Wil ik dit artikel schrijven? 
  • Moet ik energie in deze social media posts steken, of past dit niet bij onze kernwaarden?

Zo niet, dan laat je het gaan. Want ondernemen en een geoliede marketingmachine betekent ook dat je niet elke kans moet grijpen, maar keuzes moet maken.

Jouw missie en visie zijn onderdeel van je kernboodschap en dus van de keuze waar je voor staat. Kom je er niet helemaal uit? Misschien helpt dit artikel over de perfecte pitch je op weg.

Succes!

Wil jij met jouw leadgeneratie aan de slag?

Download onze whitepaper over leadgeneratie in de IT.

Vraag hem hier aan

Welkom op Make IT Stick!

Wil jij met jouw IT bedrijf meer in de media? Download hier de whitepaper 'Hoe kom ik als IT bedrijf in de media?'

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.